-->

Kot

Kot

piątek, 11 października 2013

Zgodnie z obietnicą...

pokażę dziś postępy w haftowaniu zimowej krainy. 




Jak widać powoli przybywa, ale jeszcze daleka droga przede mną. 

 ***

A dziś? Dziś jest wyjątkowy dzień. Nie jestem w pracy, jestem w domu - tak jak lubię. Dziś będę pisała wiele dobrych życzeń na kartkach które pokazywałam jakiś czas temu. Wszystkie trafią jutro do swoich adresatek. Jutro będzie wspaniały dzień dla wielu kobiet - wyjątkowe spotkanie dla nich. Cieszę się, że mogę przyłożyć do tego ręki. Przygotowania trwają od kilku tygodni, a jutro będzie kulminacja wydarzeń.
A w następne dni ... będzie więcej czasu na hafty i nowe kartki.

***

2 komentarze:

  1. Cudna praca! Naprawdę podziwiam - póki co haftowanie to nadal nie moja bajka, ale jak oglądam takie cuda to mam ochotę spróbować :) Będę też odwiedzać Cię częściej, bo właśnie dodałam Twój blog do obserwowanych. Jeśli masz ochotę, zapraszam na candy u mnie - bialylisilas.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, dzięki za zaproszenie. Ślicznie jest u Ciebie, piękne wnętrza, urocze koty, cudne drobiazgi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń