-->

Kot

Kot

sobota, 9 listopada 2013

Konkursik

Licznik wskazuje, że w progach mojego bloga niebawem będzie 1000 odwiedzin. Postanowiłam z tej okazji nagrodzić osobę, która ów 1000 na liczniku złapie i przygotowałam prezencik. Należy przesłać mi zrzut ekranu z liczbą 1000 oraz danymi adresowymi, abym wiedziała komu przesłać upominek.
Do zabawy zapraszam wszystkich odwiedzających mojego bloga. Każdy ma szansę. Miło mi będzie, gdy informację o zabawie umieścicie na swoim blogu, a w komentarzach do tego posta umieścicie linki. Nie jest to jednak warunek konieczny do uczestniczenia w tej zabawie.
Mam nadzieję, że nastąpi to przed Bożym Narodzeniem, więc prezent jest właśnie z tymi Świętami związany. A to jest przedsmak nagrosy.




Hafcik gotowy, jeszcze tylko wykończyć, ale jego przeznaczenie to już jest niespodzianka. Pozostałe składniki pozostaną również niespodzianką. Zdradzę tylko, że być może znajdzie się tam też jakiś drobiazg hardangerowy i jeszcze coś.
Tak więc zachęcam do uczestnictwa.
Pozdrawiam serdecznie.

2 komentarze:

  1. Ale fajny konkurs, tym bardziej fajny że udało mi się trafić w tysiąca ;-). A jak wysłać zrzut ekranu?
    Pozdrawiam Jacek

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrzut poproszę na adres kuferek.otwarty@gmail.com i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń